- Goście przebywający w domkach proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku.
- Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
- Należność jest płatna za cały okres pobytu z góry, z chwilą przybycia w rozliczeniu uwzględniana jest wpłata zadatku.
- Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie domków, spowodowane nie z winy Właściciela ośrodka, nie uprawnia do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku.
- Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją warunków rezerwacji i regulaminu.
- Kaucja pobierana jest na czas pobytu, w wysokości 600 zł i stanowi zabezpieczenie na wypadek poczynionych szkód podczas pobytu. Kaucja zwracana jest w dniu opuszczenia domku przez Gościa, pod warunkiem, że stan techniczny wszystkich przedmiotów stanowiących wyposażenie Domku, jak i samego budynku oraz terenu do niego należącego, będzie nie gorszy niż przy przekazaniu kluczy do obiektu.
- W dniu zakwaterowania pobierana zostaje opłata klimatyczna za wszystkie osoby zakwaterowane w domku.
- Goście przebywający na terenie ośrodka ubezpieczeni są we własnym zakresie.
- Odbiór i zdanie domku odbywa się zawsze w towarzystwie Właściciela lub osoby przez niego upoważnionej.
- Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie Właścicielowi ośrodka godziny wyjazdu, w celu umożliwienia sprawnego odbioru domku.
- Goście nie mogą przekazywać kluczy od domków osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Każdy z gości jest zobowiązany do uważnego obchodzenia się z wyposażeniem domków. O powstałych szkodach należy niezwłocznie zawiadomić właściciela. Za powstałą z winy gości szkodę lub braki w wyposażeniu domku, goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
- Za rzeczy pozostawione w domkach przez Gości, Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców; np. czasowym brakiem wody, prądu, Internetu.
- Na terenie ośrodka obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-7:00. Korzystający z usług ośrodka nie mogą zakłócać wypoczynku innym Gościom.
- W przypadku zakłócania porządku i nie przestrzegania regulaminu na terenie ośrodka, Właściciel ma prawo zażądać jego opuszczenia bez zwrotu opłaty.
- W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, smażenia ryb, używania własnych kuchenek i piecyków elektrycznych.
- Goście są zobowiązani do utrzymywania i zwrotu domku w stanie pierwotnym z dnia odbioru. Przed opuszczeniem ośrodka należy posprzątać domek, teren wokół oraz wyrzucić nieczystości do pojemników na śmieci.
- W dniu wynajęcia domki są posprzątane. Goście zobowiązani są oddać je w takim samym stanie (tj. umyte naczynia, wyrzucone śmieci, opróżniona lodówka, meble na swoich pierwotnych miejscach). W przeciwnym wypadku z kaucji potrącona zostanie kwota 200 zł za serwis sprzątający.
Opłata 200 zł obowiązuje również w przypadku konieczności czyszczenia kanapy. - Mieszkańcy domków mogą parkować swoje samochody na wyznaczonych miejscach parkingowych.
- Właściciel stosuje monitoring wizyjny, który obejmuje cały teren nieruchomości. Monitoring pozostaje aktywny przez całą dobę.
- Monitoring wprowadzony jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i klientów oraz ochrony mienia, na terenie nieruchomości.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
GOŚCIE Z ZEWNĄTRZ
- Zapraszanie osób z zewnątrz na teren obiektu wymaga wcześniejszej zgody Właściciela.
- Osoby niezakwaterowane nie mogą korzystać z atrakcji dostępnych na terenie obiektu, w tym m.in. z animacji dla dzieci.
- Każdy gość z zewnątrz zobowiązany jest opuścić teren obiektu najpóźniej do godziny 22:00.
ZWIERZĘTA W DOMKU
- Pobyt zwierząt w obiekcie jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu podczas rezerwacji oraz po uiszczeniu dodatkowej opłaty:
- pobyt do 3 dni – 50 zł
- pobyt do 6 dni – 100 zł
- pobyt powyżej 6 dni – 150 zł
- Zabrania się pozostawiania zwierząt bez opieki w domkach. W trosce o komfort i bezpieczeństwo zarówno zwierząt, jak i innych gości, opiekunowie są zobowiązani do zapewnienia ciągłego nadzoru nad swoimi pupilami.
- Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Wynajmujący.
- Właściciele zwierząt są zobowiązani do natychmiastowego sprzątania po swoich pupilach – zarówno w domkach, jak i na terenie całego obiektu.
- Zwierzęta powinny załatwiać potrzeby fizjologiczne poza terenem obiektu.
- Zabrania się karmienia zwierząt w naczyniach będących na wyposażeniu domków. W przypadku naruszenia tego zakazu, naliczona zostanie opłata jak za zniszczenie lub stłuczenie naczynia.
- W trosce o komfort wszystkich gości, w sezonie letnim obowiązuje ograniczona liczba zwierząt mogących przebywać na terenie obiektu.
Życzymy przyjemnego wypoczynku!
REGULAMIN PLACU ZABAW DOMKÓW BALTIC SEA
- PLAC ZABAW DLA DZIECI JEST TERENEM SŁUŻĄCYM ZABAWIE I WYPOCZYNKOWI.
- ELEMENTY PLACU ZABAW PRZEZNACZONE SĄ DLA DZIECI OD 2 DO 10 LAT.
- DZIECI NA TERENIE PLACU ZABAW POWINNY PRZEBYWAC WYŁĄCZNIE POD OPIEKĄ RODZICÓW LUB DOROSŁYCH OPIEKUNÓW, KTÓRZY ZA NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
- OSOBY PRZEBYWAJĄCE NA TERENIE PLACU ZABAW ZOBOWIĄZANE SĄ DO ZACHOWANIA PORZĄDKU.
- Z URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NALEŻY KORZYSTAĆ ZGODNIE Z ICH PRZEZNACZENIEM.
- NA TERENIE PLACU ZABAW OBOWIĄZUJE BEZWZGLĘDNY ZAKAZ SPOŻYWANIA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH, INNYCH UŻYWEK ORAZ PALENIA PAPIEROSÓW.
- ZABRANIA SIĘ W SZCZEGÓLNOŚCI:
- Niszczenia urządzeń zabawowych,
- Zaśmiecania terenu,
- Niszczenia zieleni,
- Wprowadzania zwierząt.
- OSOBY NISZCZĄCE SPRZĘT I URZADZENIA PLACU ZABAW BĄDŹ ICH OPIEKUNOWIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚC MATERIALNĄ.
- WŁAŚCICIEL PLACU ZABAW NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA BEZPIECZEŃSTWO OSÓB I DZIECI NIE PRZESTRZEGAJĄCYCH REGULAMINU.
- ZA RZECZY POZOSTAWIONE NA PLACU ZABAW ADMINISTRATOR NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z JACUZZI
1)Jacuzzi jest integralną częścią domków Baltic Sea i obowiązuje w niej ogólny regulamin placówki, jak również niniejszy.
2)Przed rozpoczęciem korzystania z wanny jacuzzi korzystający zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu oraz jego przestrzegania.
3)W każdym momencie Właściciel może zamknąć jacuzzi z uwagi na problemy techniczne.
4)Jacuzzi czynne jest codzienne od 12:00 do 21:00.
5)Z jacuzzi mogą korzystać jedynie Goście zameldowani w obiekcie domki Baltic Sea.
6)Korzystanie z jacuzzi odbywa się wyłącznie na podstawie wcześniejszych zapisów – rezerwacji należy dokonać najpóźniej dzień wcześniej.
7)Przed przystąpieniem do kąpieli w wannie jacuzzi należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą wodą.
8)Przed wejściem do wanny należy bezwzględnie zdjąć obuwie.
9)Z jacuzzi korzystać mogą wyłącznie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań.
10)Korzystanie z jacuzzi przez Gości nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez Obiekt, więc Goście korzystają̨ z jacuzzi na własne ryzyko.
11)Dzieci do lat 16 mogą przebywać w wannie jacuzzi wyłącznie pod opieką osób dorosłych i na ich odpowiedzialność.
12)Z Jacuzzi nie mogą korzystać Goście:
- cierpiący na jakiekolwiek dolegliwości/choroby kardiologiczne, neurologiczne, gastryczne, psychiczne, urologiczne, ginekologiczne, dermatologiczne,
- cierpiący na choroby układu krążenia lub/i choroby układu oddechowego,
- u których występuje jakakolwiek infekcja wirusowa lub bakteryjna, która może być zaraźliwa dla innych drogą kropelkową lub poprzez płyny/wydzieliny ustrojowe,
- którym lekarz zabronił korzystania z jacuzzi, ciepłych kąpieli lub przebywania w wysokich temperaturach.
- Którzy wcześniej korzystali z sauny.
13)Osobom korzystającym z jacuzzi zabrania się̨:
- korzystać z jacuzzi będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających,
- korzystać z jacuzzi w więcej niż 5 osób
- wnoszenia do wanny jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np. szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp.
- korzystać z jacuzzi i jednocześnie spożywać artykuły spożywcze
- zanurzania głowy i twarzy
- wchodzenia do jacuzzi wbrew zakazowi lub w czasie wyłączenia jacuzzi z korzystania przez Gości,
- wpychania osób do wnętrza jacuzzi,
- wskakiwania do jacuzzi,
- niszczenia jacuzzi, zaśmiecania i brudzenia jacuzzi oraz terenu wokół jacuzzi,
- siadania na obrzeżu niecki jacuzzi, naruszania konstrukcji wyposażenia jacuzzi
- wylewania wody z jacuzzi
- manipulacji przy dyszach, pokrętłach i/lub pompie ciepła,
- nieobyczajnego zachowania, bądź zachowania uznanego społecznie za nieprzyzwoite lub obraźliwe
14)Obiekt nie ma obowiązku sprawdzania stanu zdrowia Gościa korzystającego z Jacuzzi, a w
szczególności Obiekt nie ma obowiązku sprawdzać czy Gościa nie dotyczą̨ wyłączenia określone w pkt.12 lub/i pkt.13 niniejszego regulaminu.
15)Wszelkie skargi, uwagi i wnioski odnośnie funkcjonowania jacuzzi należy zgłaszać Właścicielowi obiektu.
16)Za szkody materialne powstałe na skutek nieprawidłowego korzystania z jacuzzi, wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia pomieszczeń, sprzętu czy urządzeń, odpowiedzialność ponosi użytkownik, który dopuścił się wyrządzenia szkody. W przypadku osób nieletnich odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka. Obowiązuje odpłatność w pełnej wysokości szkody.
17) Z jacuzzi można korzystać jednorazowo maksymalnie przez 1 godzinę.
18)Osoby korzystające z jacuzzi zobowiązane są do przestrzegania poleceń Właścicieli obiektu i bezwzględnego podporzadkowania się̨ ich nakazom.
19) Wchodząc do jacuzzi deklarują Państwo przeczytanie i akceptację niniejszego regulaminu.
INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z JACUZZI:
- Wejście/ Wyjście do wanny z hydromasażem może odbywać się wyłącznie od strony schodów oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności.
- Pierwszeństwo ma osoba wychodząca z wanny.
- W wannie może przebywać jednocześnie nie więcej niż 5 osób.
- Zaleca się pobyt w wannie max. 30min.
UWAGA!
DŁUŻSZE PRZEBYWANIE W JACUZZI ORAZ ŁĄCZENIE Z POBYTEM W SAUNIE MOŻE WYWOŁAĆ PRZEGRZANIE ORGANIZMU SYMPTOMY TO: DRGAWKI, NAGŁY SPADEK CIŚNIENIA KRWI, ZAWROTY GŁOWY, ZASŁABNIĘCIE.
Telefony alarmowe:
- Policja – 997
- Pogotowie ratunkowe – 999
- Ogólny, pomoc – 112
DZIĘKUJEMY ZA PRZESTRZEGANIE REGULAMINU, ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY!