Regulamin Baltic Sea

  1. Goście przebywający w domkach proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku.
  2. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
  3. Należność jest płatna za cały okres pobytu z góry, z chwilą przybycia w rozliczeniu uwzględniana jest wpłata zadatku.
  4. Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie domków, spowodowane nie z winy Właściciela ośrodka, nie uprawnia do zwrotu wpłaconych należności za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku.
  5. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją warunków rezerwacji i regulaminu.
  6. Kaucja pobierana jest na  czas pobytu, w wysokości 600 zł i stanowi zabezpieczenie na wypadek poczynionych szkód podczas pobytu. Kaucja zwracana jest w dniu opuszczenia domku przez Gościa, pod warunkiem, że stan techniczny wszystkich przedmiotów stanowiących wyposażenie Domku, jak i samego budynku oraz terenu do niego należącego, będzie nie gorszy niż przy przekazaniu kluczy do obiektu.
  7. W dniu zakwaterowania pobierana zostaje opłata klimatyczna za wszystkie osoby zakwaterowane w domku.
  8. Goście przebywający na terenie ośrodka ubezpieczeni są we własnym zakresie.
  9. Odbiór i zdanie domku odbywa się zawsze w towarzystwie Właściciela lub osoby przez niego upoważnionej.
  10. Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie Właścicielowi ośrodka godziny wyjazdu, w celu umożliwienia sprawnego odbioru domku.
  11. Goście nie mogą przekazywać kluczy od domków osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.  
  12. Każdy z gości jest zobowiązany do uważnego obchodzenia się z wyposażeniem domków. O powstałych szkodach należy niezwłocznie zawiadomić właściciela. Za powstałą z winy gości szkodę lub braki w wyposażeniu domku, goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
  13. Za rzeczy pozostawione w domkach przez Gości, Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
  14. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców; np. czasowym brakiem wody, prądu, Internetu.
  15. Na terenie ośrodka obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-7:00. Korzystający z usług ośrodka nie mogą zakłócać wypoczynku innym Gościom.
  16. W przypadku zakłócania porządku i nie przestrzegania regulaminu na terenie ośrodka, Właściciel ma prawo zażądać jego opuszczenia bez zwrotu opłaty.
  17. W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, smażenia ryb, używania własnych kuchenek i piecyków elektrycznych.
  18. Goście są zobowiązani do utrzymywania i zwrotu domku w stanie pierwotnym z dnia odbioru. Przed opuszczeniem ośrodka należy posprzątać domek, teren wokół oraz wyrzucić nieczystości do pojemników na śmieci.
  19. W dniu wynajęcia domki są posprzątane. Goście zobowiązani są oddać je w takim samym stanie (tj. umyte naczynia, wyrzucone śmieci, opróżniona lodówka, meble na swoich pierwotnych miejscach). W przeciwnym wypadku z kaucji potrącona zostanie kwota 200 zł za serwis sprzątający.
    Opłata 200 zł obowiązuje również w przypadku konieczności czyszczenia kanapy.
  20. Mieszkańcy domków mogą parkować swoje samochody na wyznaczonych miejscach parkingowych.
  21. Właściciel stosuje monitoring wizyjny, który obejmuje cały teren nieruchomości. Monitoring pozostaje aktywny przez całą dobę.
  22. Monitoring wprowadzony jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i klientów oraz ochrony mienia, na terenie nieruchomości.
  23. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

GOŚCIE Z ZEWNĄTRZ

  1. Zapraszanie osób z zewnątrz na teren obiektu wymaga wcześniejszej zgody Właściciela.
  2. Osoby niezakwaterowane nie mogą korzystać z atrakcji dostępnych na terenie obiektu, w tym m.in. z animacji dla dzieci.
  3. Każdy gość z zewnątrz zobowiązany jest opuścić teren obiektu najpóźniej do godziny 22:00.

ZWIERZĘTA W DOMKU

  1. Pobyt zwierząt w obiekcie jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu podczas rezerwacji oraz po uiszczeniu dodatkowej opłaty:
    • pobyt do 3 dni – 50 zł
    • pobyt do 6 dni – 100 zł
    • pobyt powyżej 6 dni – 150 zł
  2. Zabrania się pozostawiania zwierząt bez opieki w domkach. W trosce o komfort i bezpieczeństwo zarówno zwierząt, jak i innych gości, opiekunowie są zobowiązani do zapewnienia ciągłego nadzoru nad swoimi pupilami.
  3. Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Wynajmujący.
  4. Właściciele zwierząt są zobowiązani do natychmiastowego sprzątania po swoich pupilach – zarówno w domkach, jak i na terenie całego obiektu.
  5. Zwierzęta powinny załatwiać potrzeby fizjologiczne poza terenem obiektu.
  6. Zabrania się karmienia zwierząt w naczyniach będących na wyposażeniu domków. W przypadku naruszenia tego zakazu, naliczona zostanie opłata jak za zniszczenie lub stłuczenie naczynia.
  7. W trosce o komfort wszystkich gości, w sezonie letnim obowiązuje ograniczona liczba zwierząt mogących przebywać na terenie obiektu.

Życzymy przyjemnego wypoczynku!

REGULAMIN PLACU ZABAW  DOMKÓW BALTIC SEA

  1. PLAC ZABAW DLA DZIECI JEST TERENEM SŁUŻĄCYM ZABAWIE I WYPOCZYNKOWI.
  2. ELEMENTY PLACU ZABAW PRZEZNACZONE SĄ DLA DZIECI OD 2 DO 10 LAT.
  3. DZIECI NA TERENIE PLACU ZABAW POWINNY PRZEBYWAC WYŁĄCZNIE POD OPIEKĄ RODZICÓW LUB DOROSŁYCH OPIEKUNÓW, KTÓRZY ZA NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
  4. OSOBY PRZEBYWAJĄCE NA TERENIE PLACU ZABAW ZOBOWIĄZANE SĄ DO ZACHOWANIA PORZĄDKU.
  5. Z URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NALEŻY KORZYSTAĆ ZGODNIE Z ICH PRZEZNACZENIEM.
  6. NA TERENIE PLACU ZABAW OBOWIĄZUJE BEZWZGLĘDNY ZAKAZ SPOŻYWANIA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH, INNYCH UŻYWEK ORAZ PALENIA PAPIEROSÓW.
  7. ZABRANIA SIĘ W SZCZEGÓLNOŚCI:
    • Niszczenia urządzeń zabawowych,
    • Zaśmiecania terenu,
    • Niszczenia zieleni,
    • Wprowadzania zwierząt.
  8. OSOBY NISZCZĄCE SPRZĘT I URZADZENIA PLACU ZABAW BĄDŹ ICH OPIEKUNOWIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚC MATERIALNĄ.
  9. WŁAŚCICIEL PLACU ZABAW NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA BEZPIECZEŃSTWO OSÓB I DZIECI NIE PRZESTRZEGAJĄCYCH REGULAMINU.
  10. ZA RZECZY POZOSTAWIONE NA PLACU ZABAW ADMINISTRATOR NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z JACUZZI

1)Jacuzzi jest integralną częścią domków Baltic Sea i obowiązuje w niej ogólny regulamin placówki, jak również niniejszy.

2)Przed rozpoczęciem korzystania z wanny jacuzzi korzystający zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu oraz jego przestrzegania.

3)W każdym momencie Właściciel może zamknąć jacuzzi z uwagi na problemy techniczne.

4)Jacuzzi czynne jest codzienne od 12:00 do 21:00.

5)Z jacuzzi mogą korzystać jedynie Goście zameldowani w obiekcie domki Baltic Sea.

6)Korzystanie z jacuzzi odbywa się wyłącznie na podstawie wcześniejszych zapisów – rezerwacji należy dokonać najpóźniej dzień wcześniej.

7)Przed przystąpieniem do kąpieli w wannie jacuzzi należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą wodą.

8)Przed wejściem do wanny należy bezwzględnie zdjąć obuwie.

9)Z jacuzzi korzystać mogą wyłącznie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań.

10)Korzystanie z jacuzzi przez Gości nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez Obiekt, więc Goście korzystają̨ z jacuzzi na własne ryzyko.

11)Dzieci do lat 16 mogą przebywać w wannie jacuzzi wyłącznie pod opieką osób dorosłych i na ich odpowiedzialność.

12)Z Jacuzzi nie mogą korzystać Goście:

  • cierpiący na jakiekolwiek dolegliwości/choroby kardiologiczne, neurologiczne, gastryczne, psychiczne, urologiczne, ginekologiczne, dermatologiczne,
  • cierpiący na choroby układu krążenia lub/i choroby układu oddechowego,
  • u których występuje jakakolwiek infekcja wirusowa lub bakteryjna, która może być zaraźliwa dla innych drogą kropelkową lub poprzez płyny/wydzieliny ustrojowe,
  • którym lekarz zabronił korzystania z jacuzzi, ciepłych kąpieli lub przebywania w wysokich temperaturach.
  • Którzy wcześniej korzystali z sauny.

13)Osobom korzystającym z jacuzzi zabrania się̨:

  • korzystać z jacuzzi będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających,
  • korzystać z jacuzzi w więcej niż 5 osób
  • wnoszenia do wanny jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np. szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp.
  • korzystać z jacuzzi i jednocześnie spożywać artykuły spożywcze
  • zanurzania głowy i twarzy
  • wchodzenia do jacuzzi wbrew zakazowi lub w czasie wyłączenia jacuzzi z korzystania przez Gości,
  • wpychania osób do wnętrza jacuzzi,
  • wskakiwania do jacuzzi,
  • niszczenia jacuzzi, zaśmiecania i brudzenia jacuzzi oraz terenu wokół jacuzzi,
  • siadania na obrzeżu niecki jacuzzi, naruszania konstrukcji wyposażenia jacuzzi
  • wylewania wody z jacuzzi
  • manipulacji przy dyszach, pokrętłach i/lub pompie ciepła,
  • nieobyczajnego zachowania, bądź zachowania uznanego społecznie za nieprzyzwoite lub obraźliwe

14)Obiekt nie ma obowiązku sprawdzania stanu zdrowia Gościa korzystającego z Jacuzzi, a w
szczególności Obiekt nie ma obowiązku sprawdzać czy Gościa nie dotyczą̨ wyłączenia określone w pkt.12 lub/i pkt.13 niniejszego regulaminu.

15)Wszelkie skargi, uwagi i wnioski odnośnie funkcjonowania jacuzzi należy zgłaszać Właścicielowi obiektu.

16)Za szkody materialne powstałe na skutek nieprawidłowego korzystania z jacuzzi, wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia pomieszczeń, sprzętu czy urządzeń, odpowiedzialność ponosi użytkownik, który dopuścił się wyrządzenia szkody. W przypadku osób nieletnich odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka. Obowiązuje odpłatność w pełnej wysokości szkody.

17) Z jacuzzi można korzystać jednorazowo maksymalnie przez 1 godzinę.

18)Osoby korzystające z jacuzzi zobowiązane są do przestrzegania poleceń Właścicieli obiektu i bezwzględnego podporzadkowania się̨ ich nakazom.

19) Wchodząc do jacuzzi deklarują Państwo przeczytanie i akceptację niniejszego regulaminu.

INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z JACUZZI:

  • Wejście/ Wyjście do wanny z hydromasażem może odbywać się wyłącznie od strony schodów oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności.
  • Pierwszeństwo ma osoba wychodząca z wanny.
  • W wannie może przebywać jednocześnie nie więcej niż 5 osób.
  • Zaleca się pobyt w wannie max. 30min.

UWAGA!

DŁUŻSZE PRZEBYWANIE W JACUZZI ORAZ ŁĄCZENIE Z POBYTEM W SAUNIE MOŻE WYWOŁAĆ PRZEGRZANIE ORGANIZMU SYMPTOMY TO: DRGAWKI, NAGŁY SPADEK CIŚNIENIA KRWI, ZAWROTY GŁOWY, ZASŁABNIĘCIE.

Telefony alarmowe:

  • Policja – 997
  • Pogotowie ratunkowe – 999
  • Ogólny, pomoc – 112

DZIĘKUJEMY ZA PRZESTRZEGANIE REGULAMINU, ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY!


Zapraszamy do nas

Domki Baltic Sea we Władysławowie